افزایش کارایی و ناوبری سایت
نوشته شده توسط : سعید

آیا شما به دنبال کشف روش هایی برای افزایش کاربری سایت میباشید ؟ آیا میخواهید ناوبری و کاربرپسندی سایتتان را افزایش دهید ؟ میتوانید پس از خواندن این مقاله به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی کارایی سایت خود را افزایش دهید تا بدانید که تنها قیمت طراحی سایت شما نیست که به شما کمک میکند ، بلکه این مهم است که سایت شما از نظر کاربران سایت خوب و قابل پسندی باشد .

هنگامی که شخصی وارد سایت شما میشود ، در اولین برخورد با سایت شما با صفحه اصلی شما مواجه خواهد شد بنابراین صفحه اصلی شما اصلی ترین مکان برای جذب مشتری خواهد بود و اهمیت آن نسبت به سایر صفحات شما بسیار بیشتر خواهد بود . هرچه صفحه اصلی شما قدرتمند تر و حرفه ای تر باشد در نگاه اول قدرت جذب بیشتری خواهد داشت پس بنابراین شانس شما برای افزایش فروش بسیار بیشتر خواهد شد.
اگر نسبت به سایت خود اشراف کامل داشته باشید شانس موفقیت شما بسیار بیشتر خواهد شد. باید بدانید که بازدیدکنندگان شما از طریق چه لینکی وارد صفحه شما شده اند ، اگر از طریق موتورهای جستجوگر وارد سایت شما شده اند پس باید بدانید از طریق جستجوی چه کلمه کلیدی ای سایت شما را یافته اند. این مسئله به شما کمک میکند تا نسبت به کلمات کلیدی خود اطلاعات قوی تری بدست آورده و بر روی سئو کلمات مهم تر بیشتر وقت بگذارید.

هنگامی که شما در تعیین معماری وب سایت خود اقداماتی را انجام میدهید باید تصمیم بگیرید که چگونه این اقدامات و در واقع این اطلاعات را سازماندهی نمایید.ممکن است بخواهید اطلاعات را به طور یک جا و کامل در صفحه اصلی قرار داده و در اختیار مردم بگذارید و یا با طراحی بخش های مختلف ، اطلاعات را به صورت مجزا و در قسمت های مربوط به خود در اختیار مردم قرار دهید . یکی از راه های بسیار مناسب و البته کاملا حرفه ای برای سازماندهی اطلاعات استفاده از نقشه سایت است . با این کار میتوانید به کاربران کمک کنید که بدانند در سایت شما چه صفحات و قسمت هایی وجود دارد ، بدین ترتیب آن ها به سادگی میتوانند اطلاعات مد نظر خویش را از صفحات شما استخراج نمایند.

در وب سایت های بزرگ که از حجم انبوهی از اطلاعات برخودار هستند وجود امکانی برای جستجو امری ضروری است. کاربران باید بتوانند با انجام جستجو در وب سایت شما به اطلاعات مد نظر خود دست پیدا کنند زیرا کاربر نمیتواند از میان این همه مطلب و تصویر و... به راحتی و بدون جستجو اطلاعات مد نظر خود را بیابد.
پس از معماری اطلاعات و سازماندهی آن احتیاج به کنترل و نظارت بر طراحی سایت خویش خواهید داشت . مهم ترین نکاتی که باید آن ها را کنترل کرد و روی آن نظارت دقیق تری انجام داد عبارتند از :
از نظرات و پیشنهادات کاربران سایت خود به خوبی بهره مند شوید زیرا هرچه بیشتر درباره خواسته ها و نیازهای کاربران اطلاعات داشته باشید شانس شما برای فراهم کردن زمینه ای برای رفع نیاز های آن ها و به طبع افزایش فروشتان بیشتر و بیشتر خواهد شد.
وب سایت شما باید به طور کامل در دسترس باشد ، سرعت بارگذاری آن باید در حدی باشد که افرادی که از اینترنت پرسرعت استفاده نمیکنند نیز به سادگی وب سایت شما را بازدید نمایند . اگر صفحات سایت شما به طور کامل در دسترس کاربران نباشد ، آن ها از سایت شما خارج خواهند شد زیرا تصور میکنند اطلاعاتشان را بدست نخواهند آورد زیرا وب سایت شما در دسترس نیست.
با استفاده از مطالب فوق میتوانید به افزایش ناوبری وب سایت خود کمک شایانی کرده و وب سایت خود را کاربر پسند نمایید .





:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: